Mar 6, 2008

राष्ट्रिय जनमुक्ति पार्टीको एकसय बन्दसुची दर्ता

लिम्वूवान डट व्लगस्पोट डटकम,धरान
राष्ट्रिय जनमुक्ति पार्टीले आसन्य संविधान सभाको निर्वाचन अन्तर्गत समानुपातिक निर्वाचन प्रणालीको लागी एकसय जनाको उम्मेदवारी बन्दसुचीमा दर्ता गरेको छ। दर्ता गरिएको नामवली यसप्रकारको छ।

क्र.सं उम्मेदवारको नाम लिङ नागरिकता प्राप्त मतदाता नामावाली भएको जिल्ला भएको जिल्ला
१. उर्मिला कुमारी नेपाली म. दाङ दाङ
२. छियामा राई म. सुनसरी सुनसरी
३. तौलेश्वरी थारु म. कपिलवस्तु कपिलबस्तु
४. कौशिला महरा चराम म. महोत्तरी मोहत्तरी
५. शारदा कुमाल म. कास्की कास्की
६. दिल लक्ष्मि खड्गी म. भक्तपुर भक्तपुर
७. शशीकला गुरुङ म. स्याङजा रुपन्देही
८. सारदा थापा म. कपिलबस्तु कपिलबस्तु
९. मिना सुव्बा म. झापा झापा
१०. दिलसरी लिम्बु म. झापा झापा
११. जस मायाँ तमु म. रुपन्देही रुपन्देही
१२. रेश्मा देवी सदा म. मोहतरी मोहतरी
१३. कमला विश्वकर्मा म. भोजपुर भोजपुर
१४. उमा थापा म. कपिलबस्तु कपिलबस्तु
१५. धन कुमारी राना म. गुल्मि गुल्मि
१६. उमा राना रास्कोटी म. कपिलबस्तु कपिलवस्तु
१७. श्रीमति माला देवान म. सुनसरी सुनसरी
१८. जुनु बसेल म. ललितपुर ललितपुर
१९. ललि मायाँ मगर म. धनुषा महोतरी
२०. प्रेम मायाँ लुङगेली मगर म. मोहतरी मोहतरी
२१ इन्द्र कला सुब्बा म. सुनसरी सुनसरी
२२. राधा देवि लङगेली म. मोहतरी मोहतरी
२३. दुर्गा देवि थापा म. स्याङजा रुपन्देही
२४. पुष्पा स्वर्णकार म. दाङ दाङ
२५. सीमा कुमारी वि. क. म. रुपन्देही रुपन्देही
२६. सरस्वती स्वर्णकार म. दाङ दाङ
२७. अमृता थापा म. रुपन्देही रुपन्देही
२८. विष्णु मायाँ अधिकारी म. रुपन्देही रुपन्देही
२९. तिर्थ बहादुर राई पु. सुनसरी सुनसरी
३०. दालचिनी पुलामी म. रामेछाप रामेछाप
३१ विष्णु मायाँ थापा मगर म. पाल्पा पाल्पा
३२ इन्द्र कला थापा म. रुपन्देही रुपन्देही
३३. ललमतिय देवि उमाधी म. बारा बारा
३४. नन्द मायाँ महर्जन म. ललितपुर ललितपुर
३५. महेश्वरी महर्जन म. ललितपुर ललितपुर
३६. हाजी महम्द हसन पु. रुपन्देही रुपन्देही
३७ उमा तामाङ (लामा) म. काठमाणैं काठमाण्डौ
३८. उर्मिला देवि महतो म. महोत्तरी मोहतरी
३९. नानु मायाँ थापा म. तन्हूं तनहुँ
४०. रेनु क्षेत्री म. पर्सा पर्सा
४१. गौरी के. सी. म. ललितपुर ललितपुर
४२. कृष्ण मायाँ राना म. स्याङजा स्याङजा
४३. देवि मायाँ लिम्बू म. ताप्लेजुङ ताप्लेजुङ
४४. धन मायाँ गौली म. तनहुँ तनहुँ
४५. खमेनी रावत म. जुम्ला जुम्ला
४६. मन कुमारी मगर पुन म. पर्वत पर्वत
४७. टिका कुमारी विश्वकर्मा म. पाल्पा पाल्पा
४८. नन्दा कुमारी लिम्बु म. सुनसरी सुनसरी
४९. मालवर सिंह थापा पु. स्याङजा रुपन्देही
५० दल बहादुरराई पु. सुनसरी सुनसरी
५१ रविन्द्र उच्च नेपाली पु. दाङ दाङ
५२ भि.सी. राम बहादुर लिम्बु पु. पाँचथर झापा
५३ रविन लामा गोले पु. झापा सुनसरी
५४ अमृत कुमार शाही पु. रुपन्देही रुपन्देही
५५ हनुमान प्रसाद अग्रवाल पु. सुनसरी सुनसरी
५६ हिरा चन्द्र चौलागाई पु. कालिकोट कालिकोट
५७ राम बहादुर तुम्बाहाम्फे पु. तेह्रथुम तेह्रथुम
५८ शिव प्रसाद आचार्य पु. झापा झापा
५९ तुल बहादुर बस्याल पु. ललितपुर ललितपुर
६० बन्दीराम उराव पु. सुनसरी सुनसरी
६१ तौ बहादुर गुरुङ पु. नवलपरासी नवलपरासी
६२ केशर पुन मगर पु. चितवन चितवन
६३ सागर नाथ रेग्मी पु. तेह्रथुम तेह्रथुम
६४ कृष्ण बहादुर गोले पु. भोजपुर झापा
६५ रुक बहादुर पुन पु. रुपन्देही रुपन्देही
६६ अर्जुन लाल साशंकर पु. महोत्तरी महोत्तरी
६७ वयानसिं र्राई पु. खोटाङ खोटाङ
६८ देव बहादुर थापा पु. तनहु तनहु
६९ लाल बहादर साह पु. कपिलबस्तु गुल्मी
७० नन्द बहादुर राई पु. सुनसरी सुनसरी
७१ केहर सिं राना मगर पु. पाल्पा पाल्पा
७२ नर बहादुर काउचा मगर पु. बागलुङ वागलुङ
७३ चन्द्र प्रसाद योङया पु. झापा झापा
७४ उमेश रावत पु. जुम्ला जुम्ला
७५ कर्णबहादुर बिश्वकर्मा पु. रुपन्देही रुपन्देही
७६ बालजी जयसवाल पु. तनहुँ तनहुँ
७७ कैलासपति कर्ण पु रुपन्देही रुपन्देही
७८ कन्हैया लाल मेचे पु. झापा झापा
७९. डुप वाङगेल मोक्तान पु. काभ्रे काभ्रे
८०. अमेरीका थारु पु. नवलपरासी नवलपरासी
८१. मोती उराव झागड पु. सुनसरी सुनसरी
८२ रत्‍न सिंह राना मगर पु. दैलेख दैलेख
८३. झप्ट मान लिम्बु पु. धनकुटा सुनसरी
८४ टेक बहादुर गुरुङ पु. सुनसरी सुनसरी
८५. खडग प्रसाद पालुङवा पु. ताप्लेजुङ सुनसरी
८६. राम प्रसाद घले पु. चितवन चितवन
८७. बल बहादुर लिम्बु पु. सुनसरी सुनसरी
८८. ग्याम्जो लामा पु. काभ्रे काभ्रे
८९. धन केशर र्सुयवंसी पु. पाल्पा पाल्पा
९०. निल बहादुर थिङ पु. सिन्धुली बारा
९१. मेघदल लिम्बु पु. धनकुटा धनकुटा
९२. चन्द्रमणी तामाङ पु. इलाम इलाम
९३. राजेन्द्र दुसाद पु. बारा बारा
९४. पदम बहादुर भाट क्षेत्री पु. अर्घखाची अर्घखाची
९५. तम कुमारी पुन म. कास्की कास्की
९६. दिल मायाँ पुन मगर म. तनहुँ तनहुँ
९७. दुर्गा थापा म. तनहुँ तनहुँ
९८. श्रवण कुमार लिम्बु पु. सुनसरी सुनसरी
९९. डिम्पल कुमारी चौधरी (थारु) म. नवलपरासी नवलपरासी
१००. श्यामलाल महत्तो पु. नवलपरासी नवलपरासी

No comments: