Aug 20, 2010

हलिउडका सेक्स सिनका लागि लज्जाजनक

यौनका मामलामा अमेरिकी र युरोपेली समाज उदार छन् । त्यसको प्रतिविम्ब उनीहरूका कला, साहित्य र फिल्ममा प्रशस्त पाइन्छन् । अझ, हलिउडका फिल्म यौनसम्बन्धी कुनै पनि विषय या क्रियाकलाप असाध्यै सहज र निसंकोच ढंगले प्रस्तुत गर्छन्, चुम्बन होस् या बेड सिन । हामी ठान्छौँ कि हलिउडका कलाकार विना कुनै हिच्किचाहट सेक्स सिनका लागि तयार हुन्छन् । तर, कुरो त्यसो होइन रहेछ । उनीहरूलाई पनि सेक्स सिन दिनुपर्दा असाध्यै अप्ठ्यारो लाग्दोरहेछ, सरमले पानी- पानी हुँदारहेछन् यस्ता दृश्यमा । हलिउडका केही कलाकारका बयानअनुसार सेक्स सिन उनीहरूका सबभन्दा लज्जाजनक क्षणमध्ये एक हो ।
फिल्म टाइटानिकबाट चर्चामा आएका लियोनार्दो डिकाप्रियो भन्छन्, 'सेक्स सिन गर्दा मलाई लाज लाग्छ ।' टाइटानिकको केट विन्सलेट र लियोनार्दोको सेक्स सिन बहुचर्चित छ । त्यस्तै, 'रिभोल्युसनरी रोड'मा पनि यी दुई कलाकारको सेक्स सिन छ । यस फिल्ममा लियोनार्दोलाई केटका पतिअगाडि सेक्स सिन गर्नुपरेको थियो । 'मलाई एकदमै मुस्किल भएको थियो यो दृश्य गर्न,' लियोनार्दो बताउँछन्, 'म सरमले पानी पानी भएको थिएँ । केटको हालत पनि मेरो जस्तै थियो ।' तर, केटका श्रीमान्लाई भने कुनै अप्ठ्यारो लागेको थिएन ।
अर्का कलाकार रोबर्ट प्याटिन्सन आफूले गरेको एक सेक्स सिन सम्झीदा लाजले रातो हुन्छन् । फिल्म 'रिमेम्बर मी'मा उनलाई त्यो सिन गर्नुपरेको थियो । 'एमिल डि रोबिनसँग सेक्स सिन थियो,' उनी भन्छन्, 'सिनका लागि हामी दुवैले आ-आफ्ना 'प्राइभेट पार्ट'मा टेप लगाएका थियौँ । र, टेप बारम्बार खुलिरहेको थियो । हाम्रो सुटिङ तमासा भएको थियो । मेरा लागि यो एकदमै लज्जाजनक क्षण थियो ।'
ह्यारी पोटर फिल्म शृखलाका कलाकार रुपर्ट ग्रीन्टको सेक्स सिन अनुभव पनि लियोनार्दो र रोबर्टको भन्दा खासै फरक छैन । फिल्म 'चेरी बम्ब' मा किम्बर्ले निक्सनसँग उनको सेक्स सिन थियो । 'मेरो करिअरको पहिलो सेक्स सिन थियो त्यो,' रुपर्ट भन्छन्,
'मलाई लाग्थ्यो- महिला कलाकारलाई मात्रै सेक्स सिनमा अप्ठ्यारो हुन्छ । तर, त्यस दिन थाहा पाएँ, पुरुष कलाकारलाई सेक्स सिनमा कति गाह्रो हुँदोरहेछ !'
फिल्म 'इट प्रे लभ'मा जेम्स फ्य्रांकोलाई पनि सेक्स सिन गर्न साह्रै कठिन भएको थियो । जुलिया रोबर्ट्स र उनको सिन थियो । 'मलाई एकदम लाज लागेको थियो,' जेम्स बताउँछन् , 'मैले ठानेको थिएँ । जुलियाजस्ती पाको र खुला विचार भएकी कलाकारलाई यस्तो दृश्यमा खासै असहज लाग्दैन होला । तर, म गलत साबित भएँ । जुलिया पनि सरमले पानी-पानी भएकी थिइन् ।

No comments: