Oct 31, 2011

मेरो अनुभबमा घुस रकम र बिशेष प्रहरी बिभाग

जगत प्रसाद आचार्य (अधिवक्ता)
अध्यागमनका कर्मचारीले जस्तो चाह्यो त्यसरी मनोमानी ढंगले नक्कली नागरिकताबाट पासपोर्ट बनाउने देखि आबस्यक कागजात हुनेलाई पनि दुख दिन्छन र नहुनेलाई पनि पैसा लिएर उडाउने गर्दछन्, रातो पासपोर्ट दुरुपयोग गर्नेलाई भगाउछन् भने सोझा यात्रुलाई अनाबश्यक दुःख दिने गरेका घटनाहरु दिन प्रतिदिन बढ्दै छन् भने अन्य सरकारी कार्यालयहरु मालपोत, अन्तरिक राजस्ब कार्यालय, मूल्य अभिब्रिदी कर कार्यालय, भन्सार, उद्धोग सबैतिर घुस दिन पैसा चाहिन्छ त्यसको लागि पैसा छैन भनेमा पनि यहाँहरुलाई पैसा दिन तयार छ एउटा कार्यालय यस बारेमा मेरो एउटा अनुभब रहेको हुनाले सबैको जानकारीको लागि जानकारी होस् भन्ने सोची आज प्रस्तुत गर्दै छु / आज भन्दा १७ वर्ष अगाडीको कुरा हो म गाउ बाट काठमाडौँ आई नेपाल कमर्श क्याम्पस मिनभवनम बि कम अध्यन संग संगै काठमाडौँ गैरीधारा स्थित केदार बान्तवा राई प्यासिफिक ट्रावल एंड टुर्स र ट्रेक्किंग इन् नेपालको लेखा अधिकृतको रुपमा कार्य गर्ने अवसर पाएको थिए/ त्यहाँको कम्पनिको संचालक थपघट गर्ने सिलसिलामा मलाई कम्पनि रजिस्टर्डको कार्यालय त्रिपुरेस्बरबाट शरेधानी थपघट गर्ने र शेयर नामसारी गर्ने कामको पनि जिम्मेबारी दिईएको थियो त्यसले म उक्त कामको लागि सम्पूर्ण कागजात तयारी गरि कम्पनि रजिस्टर्डको कार्यालय त्रिपुरेस्बरमा निबेदन दर्ता गराई त्यस कार्यालयका ना.सु. केशब प्रसाद भण्डारीसंग केहि रकम दिई त्यो काम गरिदिन अनुरोध गरि निजले पनि म फायल हेर्छु हाकिम संग कुरा राक्छु भन्दै गर्दथिए दिनहरु धेरै गए अनि यो फायल अलिकति समस्या छ धेरै कागजात नपुग छ त्यसले गर्दा हाकिमले रु ३००० बिना टुंग्याउन सकिन्न भन्नु भएको छ तसर्थ पैसा थप गर्नुस भन्ने उत्तर दिनु भयो र अन्तत उक्त सिलसिलामा १ महिना सम्म धाउदा पनि त्यो कम्पनिको शेयर नामसारी लगत लिन अशफल भएपछि मलाई आफु काम गर्ने ट्राभलको संचालक बाट पनि प्रश्न आउन थाल्यो तिमीले १ महिना लगाएर पनि यति जाबो काम गराउन सक्दैनौ सबै तिर म आफै जानु पर्ने भएमा अब तिमीलाई राख्नुको के मतलब भयो त ? प्रश्नहरु आउन थाल्यो अनि मैले पनि अब यसरि हुन्न के गर्ने होला जागिर जाने अवस्था आयो भन्ने सोची काठमाडौँको सी. डि.ओ. लाई कुरा राख्नु पर्ला भनेर वबर महल स्थित काठमाडौँको सी.डि.ओ. पुगी तात्कालिक काठमाडौँको सी. डि.ओ. नबिन कुमार घिमिरे(हाल रक्षा सचिब) हुनुहुन्थ्यो उहालाई अलिकति मात्रै आफ्नो समस्या बताएको थिए तुरुन्तै यहाँबाट त केहि गर्न सकिदैन तल्लो तलामा जाउ र त्यहा फलाना लाई भेट गर्नु भन्दिनु भयो त्यसपछि त्यस मानिसलाई भेट गरे पश्चात निजले पनि हाम्रो अधिकार छेत्रमा यो पर्दैन र यहाँ बाट भन्न मिल्दैन र हामीले भने पनि गर्दैनन् त्यसले शिंह दरबार भित्र रहेको बिशेष प्रहरी बिभागमा जानु त्यहाँ जे जती रकम चाहिन्छ तिमीलाई दिन्छन अनि सो रकम लगेर त्यो पैसा माग्नेलाई दिनु आफ्नो काम गराउनु भनेर जानकारी दिए /
अब म खुशीहुदै सिंह दरबार तर्फ बढे किनकि यत्रो दिनमा काम गर्न नसकेर जागिर धरापमा परेको बेला ३००० मा काम गर्दिन्छु भनेको र ३००० दिने ठाउँ छ भनेर सुन्दा म सिंह दरबारको गेटबाट प्रवेश गरि बिशेष प्रहरी बिभागमा पुगे त्यहा पुगेर एक जना स्टाफलाई आफ्ना कुरा बताए निजले मलाई भित्र लगी हाकिमको अगाडी उपस्थित गराए र मेरो कुराहरु हाकिम संग राखी दिए अनि मलाई एउटा फर्म दिईएको थियो जसमा के कामको लागि चाहिएको रकम कति , आफ्नो नाम थर हस्ताक्षर लगायत कुराहरु भर्नु परेको थियो/ त्यसपछि मलाई २७०० रकम दिई त्यो नोटहरुको नम्बरहरु फर्ममा लेखि उल्लेखित नम्बरका नोटहरु बुझीलिए भनि हस्ताक्षर गराई मेरो साथमा १०/१२ जनाको टोलि सहित हामी कम्पनि रजिस्टर्डको कार्यालय त्रिपुरेस्बरमा लगभग २ बजे पुगेका थियौ/ त्यस टोलिका सम्पूर्ण सदस्यहरु छरिएर रहेका थिए भने २ जनाले मलाई नियाली रहेका थिए भने टोलि नेता यता उता कसैलाई भेट्न आएको तर भेट नभएर खोजेजसरी बाहिर भित्र र आफ्ना २ सदस्यहरुलाई नियाल्दै थिए यसै क्रममा म उक्त बिशेष प्रहरीको टोलि नेताको सल्लाह अनुसार उक्त घुस्याहा कर्मचारी सामु पुग्छु र निजलाई अभिबादन गर्दछु अनि सर ३००० त पुगेन २७०० मात्रै भयो के गरौ भनेको ल ल्याउनुस भन्यो अनि मैले बिशेष प्रहरी बिभागबाट प्राप्त सम्पूर्ण रकम निज ना. सु . केशब प्रसाद भण्डारीलाई जिम्मा दिई अब कति समय लाग्छ भन्दा २ घण्टा पछाडी आउनुस तयार गर्दिन्छु भनि अर्को काममा ब्यस्त भए अनि मैले पूर्व योजना अनुसार मेरो पछाडी भिरेको झोला खोलि दिए र लगतै उक्त बिशेष प्रहरी टोलि आई निजका दुवै हात टेबलमा थिची हामी बिशेष प्रहरीबाट भन्दा निजले बलिद्र धारा आशु र तुरुन्तै पेन्टमा पिसाब गर्दै आफ्नो २७ बर्षीय ना सु पदको अन्त गरेका थिए अनि निजको हाकिम शाखा अधिकृत नुर पति कडेललाई बोलाएर ,ल तपाइको स्टाफले यति यतिका नोट घुस लियेको छ तपाइको हातले यो स्टाफको पकेटबाट निकाल्नुस भनि निजबाट रकम निकाली नोट रुजु गर्दा हुबहु मिल्यो अनि उपस्थित सम्पूर्ण स्टाफ र बाहिरबाट देख्नेहरुलाई समेत साक्षी राखी निज भण्डारीलाई पक्राउ गरि लिएर जाने क्रममा बिशेष प्रहरीको प्रमुख, निज भण्डारी र म संगै गाडीमा परियो त्यसबेला उनीहरु २ को कुराहरु सुन्दा एकै गाउँका रहेछन त्यसले मलाई भन्नु पर्थ्यो नि भन्ने केशब प्र भण्डारी को भनाइ र बिशेष प्रहरी टोलि प्रमुखले मलाई तेत्रो पटक यता उता हिडेर हेल्लो हाई गर्दै हिडे पछि तपाइले पनि अलिकति सतर्क रहनु पर्थ्यो नि भन्ने २ जना बीच आरोप प्रत्यारोप भएको थियो /
त्यसै दिन तत्कालिन कार्यबाहक रजिस्ट्रार सीता प्रसाद पोखेरेलले मेरो ट्राभलको फायल हेरी सम्पूर्ण कागजात र प्रक्रिया पुरा भएकोले गर्दा आफ्नो माग अनुसारको शेयर लगत लाग्न खबर गर्नु भएको थियो र आईन्दा यस्तो नगर्न अनुरोध गर्दै कुनै समस्या भएमा आफु समक्ष ल्याउन सल्लाह दिनु भएको थियो भने निज घुश्याहा केशब प्रशाद भण्डारीले २ दिन हनुमान ढोकाको कारागारमा बसी धरौटीमा छुटे लगतै आफ्नो २७ बर्षीय जागिरको बचाउको लागि मैले काम गर्ने अफिशको संचालक केदार बान्तवा राई लाई समेत सहमत गराई मैले आबेगमा आई यस्तो गरेको हो वास्तबमा केशब भण्डारीले त्यस्तो गरेको हैन भन्ने व्यहारको पत्र हुलाक बाट पठाई दिएमा रु ५ लाख दिने सम्म आस्वासन दिएको थियो त्यसमा मैले बरु तपाइको जागिर चाहिन्न केदार सर म मेरो निर्णयमा परिबर्तन गर्दिन पैसामा म बिक्दीन भन्ने उत्तर दियेको थिए/ यो योजना असफल भएपछि मलाई पटक पटक कहिले म सन्त बहादुर राई लोक सेबा आयोगबाट हो किन त्यो केशब लाई यसो गरेको तुरुन्तै यो यो गर्नुस नत्र भन्ने अफिसमा कल आउथ्यो त कहिले अरु नाम बाट तर मैले कहिले पनि कसै संग झुकिन बरु २ पटक त निजको पेसी पुनराबेदन पाटन अदालतमा गएर सत्य तथ्य भन्नु पर्दा यो मानिसले घुसखोर हो त्यसले मैले निजको बिरुद्ध यसरि कदम चलाएको हु भनि बयान दियेको थिए /
त्यस घटना संगै मलाई पनि कानुन पढ्ने इच्छा भयो र मैले बि. एल. पढ्न सुरु गरि अधिवक्ता बन्न सफल भए त्यस पश्चात मात्र म त्यो कम्पनि रजिस्टर्ड कार्यालयमा पाइला टेक्न थाले त्यसपछि त्यहाँका रजिस्ट्रार, उपसचिव, शाखा अधिकृत, ना. सु. , खरदार लगायत सम्पूर्ण व्यक्तिहरुबाट सहयोग र हेल्लो हाई लगायत बिगतमा तपाई प्रति अन्यायनै गरेको थियो केशब प्र भण्डारीले भन्ने आवाजहरु ब्यक्त गर्दथिए / अब म विदेश आएको पनि चार वर्ष माथि भई सक्यो कुनै न्यायधिशले पैसा खाएर फैसला नगरिदियेको भयेमा पक्कै पनि अहिले सम्ममा त्यो घुस्खोर्को मुद्दामा निजको हार भई २७ बर्षीय नोकरीको अन्त भएर अन्य कर्मचारीहरुलाई पनि घुष सम्बन्धमा केशब प्र भण्डारी काण्डबाट शिक्षा हाशिल होस् र घुस दिन पैसा नहुनेहरुलाई पनि शिंह दरबार भित्र रहेको बिशेष प्रहरी बिभागमा सम्पर्क गरि आफुले चाहेजति रकम प्राप्त गरि घुसखोरको अन्त गर्न सफल हुनुहोस भन्ने सोची आफ्नो अनुभब प्रस्तुत गरेको छु / धन्यवाद !!!
(हाल दुबई युएई)

No comments: